Jul och packning

Med 2 dagar kvar till julafton och 6 dagar kvar till Thailand är jag lagom nervös men samtidigt väldigt förväntansfull. Förutom all packning som ligger framför mig i veckan så ser jag fram emot varenda dag.
Om någon känner sig frivillig att hjälpa till med packningen betalar jag gärna en liten slant för att slippa rota igenom garderob ytterligare 400 gånger. *snälla*
Jag trodde aldrig att packa skulle vara så svårt, att få ner hela(okej, inte hela) sitt liv i en ryggsäck tar sin tid. Men idag kommer jag bli peppad av min kära syster som kommer hem till Aneby över julen. Ska bli härligt att vara med familjen ett par dagar! Jag har dock varken slått in eller handlat klart alla julklappar....ICA, here I come :)

Nu ska jag lägga många utav timmarna som är kvar på Joel och några få(okej, många) på packningen.



SNART har vi sommar igen!!!!

/Frida


Kommentarer
monica möller

Hej på er Tack för fina bilder och bra skriverer från er Tack för vykortet vår hund skall heta OLLE efter farfar
Kramar från Farmor och Farfar

2013-01-21 @ 20:02:05
monica möller

Hej på er Tack för fina bilder och bra skriverer från er Tack för vykortet vår hund skall heta OLLE efter farfar
Kramar från Farmor och Farfar

2013-01-21 @ 20:02:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridaochamanda.blogg.se

Här kan ni följa med oss på vår resa runt om i Asien.

RSS 2.0