Lägesrapport

Nu är det snart en vecka sedan vi ramlade med moppen och skrapade upp oss värre än vad vi någonsin gjort tidigare i våra liv. Stygn och bandage till förbannelse. Det har varit en ganska seg vecka fylld av mycket smärta och obehag då vi varje dag har fått besöka den lilla läkarstationen för att lägga om våra sår. Idag var sista tvättningen för min del och nu är jag fri från bandage vilket är väldigt skönt trots att jag måste vänta ännu någon dag innan jag kan hoppa i vattnet igen. Imorgon har de lovat att ta bort Fridas stygn och då ska även hon bli bandagefri. Även om våra armar och ben är fulla av skorpor och ärr och inte tål någon sol känns det väldig bra att vi är nära slutet av detta elände. När stygnen är borta ska vi så snabbt som möjligt lämna Koh Tao för nya äventyr i Kabi, troligtvis tar vi nattfärjan redan imorgon kväll. Första stoppet blir nog Railay Beach.

/ Amanda



Kommentarer
Mormor

Har ni träffat på några andra bagpackers? Ska hämta
en karta o orientera mej på Thailand / Kram

2013-01-17 @ 10:17:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridaochamanda.blogg.se

Här kan ni följa med oss på vår resa runt om i Asien.

RSS 2.0